پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

دلار ۴۸ ریال و سکه ۴۰ هزار ریال در بازار آزاد افزایش ارزش داشتند

صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهار شنبه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با ۴۸ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۳۴ هزار و ۶۳۳ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۴۰ هزار ریال افزایش قیمت، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال داد وستد کردند.   […]

صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهار شنبه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با ۴۸ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۳۴ هزار و ۶۳۳ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۴۰ هزار ریال افزایش قیمت، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال داد وستد کردند.

 

یک یورو در بازار آزاد تهران در زمان مخابره خبر با ۲۱ ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، ۳۹ هزار و ۱۰۱ ریال و هر پوند انگلیس با ۲۷۰ ریال کاهش قیمت، ۴۹ هزار و ۴۳۰ ریال مبادله شد.
صرافان بر روی تابلوی نرخ های روزانه خود، ارزش یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ۴۰ هزار ریال افزایش بها، ۱۰ میلیون و ۳۲۸ هزار ریال قیمت گذاری کردند.
همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با ۱۰ هزار ریال و ربع سکه بهار آزادی با ۳۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز به ترتیب، پنج میلیون و ۱۵۰ هزار ریال و دو میلیون و ۷۰۰ هزار ریال مبادله شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۶ هزار و ۸۴۰ ریال داد وستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با افزایش ۲.۵ دلاری نسبت به روز گذشته، یک هزار و ۲۸۳.۳ دلار اعلام شد.
منبع:ایرنا

درج دیدگاه