پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

دولت به دنبال ریشه کنی فقر مطلق است

جلسه شورای هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس با حضور رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد. به گزارش تعاون آنلاین،  سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و […]

جلسه شورای هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس با حضور رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین،  سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و رئیس شورای هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس در این جلسه گفت:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متشکل از سه وزارتخانه با رسالت های مختلف است که جامعه هدف متنوع و متکثری از قبیل نیازمندان، معلولین ، تعاونگران ،کارگران ،کارفرمایان ،بیکاران،کار آفرینان ، بازنشستگان و….ارباب رجوع ما هستند.

وی همچنین افزود: نظام و به ویژه دولت تدبیر و امید دو هدف مهم اشتغال و محدود کردن فقر مطلق را دنبال می کند و این دو رسالت  در دستور کار وزارت متبوع قرار گرفته است .

رضایی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همانطور که  اسمش ترکیبی بیان شده است همین اندازه طیف بسیار عظیمی از فقیرترین تا غنی ترین افراد در حیطه این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما باید در رسیدن به کرامت انسانی و رفاه اجتماعی خلاصه شود، افزود: بسیاری از مشکلات ما متوجه کارگران و اقشار ضعیف جامعه هستند و جامعه باید نسبت به حقوق اقشار طبقه پایین توجه ویژه نشان دهد و این مسائل که به نوعی مسائل حقوق بشری قلمداد می‌شوند فرابخشی شده است وظیفه ما هم در این موضوع با توجه به آموزه های دین مبین اسلام سنگین تر هم شده است.

لازم به ذکر است در این راستا اعضای شورای هماهنگی وزارت در استان طرح های پیشنهادی خود را آماده و به دبیرخانه ارائه تا ضمن جمع بندی به نمایندگان ارایه و با استفاده از نقطه نظراتشان بتوانیم بیش از پیش به جامعه هدف خدمت نماییم.

درج دیدگاه