جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

دومین همایش تعاون راه سوم اقتصاد ۱۳ آذر برگزار می شود

نشست دومین همایش تعاون راه سوم اقتصاد با موضوع نقش مشارکت زنان در توسعه اقتصاد تعاونی برگزار شد.

نشست دومین همایش تعاون راه سوم اقتصاد با موضوع نقش مشارکت زنان  در توسعه اقتصاد تعاونی برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین، این همایش با محوریت نقش زنان در اجرای اقتصاد مقاومتی  با حضور حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران و مقامات دولتی، خصوصی و تعاونی دیگر برگزار می شود.

این همایش در تاریخ ۱۳ آذر با موضوع نقش زنان در اقتصاد مقاومتی و چگونگی فعالیت آنها به صورت تعاونی در سالن تلاش مجموعه ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به چهار راه پارک وی جنب سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

همایش مذکور با حضور ۳۰۰ مهمان برگزار می شود که همه تعاونی های فعال زنان در آن حضور خواهند داشت.

در نشست امروز صبح که برای هماهنگی برگزاری این همایش برگزار شد خانم کیوانی ، رییس اداره توانمندسازی و توسعه تعاونی ها درخصوص برآورد هزینه های توضیحاتی ارائه کرد و حمایت های معنوی و مالی حامیان همایش یعنی بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، اتاق تعاون، صندوق کارآفرینی امید،معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انجمن علمی تعاون و بانک رفاه کارگران به منظور استفاده از ظرفیت های بخش تعاونی کشور را ضروری دانست.

جهت ارتقاء  محتوای همایش ضروری دانسته و در ادامه نماینده بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت در جهت افزایش همکاری با هدف برگزاری هر چه باشکوهتر همایش اعلام آمادگی نمود. ضمناٌ مقرر شد در زمان باقی مانده همکاری و هماهنگی لازم در جهت انتخاب سخنرانان علمی متخصص و مرتبط با محورهای همایش صورت پذیرد و اسامی آنان جهت بهره مندی از رهنمودهای  معاون امور تعاون به ایشان اعلام شود.

بر این اساس آسیب شناسی موانع مشارکت بانوان تعاونگر در توسعه اقتصادی و اجتماعی، بررسی الگوهای موفق کسب و کار بانوان تعاونگر و  خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای تعاون بانوان از محورهای مورد بررسی در این عرصه بود.

 

 

درج دیدگاه