شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

دکتر ربیعی: طرح هر ایرانی یک مهارت و هر خانه یک شغل محقق می شود

ربیعی گفت: ظرف ۴ سال در دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰ سال با فقر درمان مقابله و تخت اضافه کردیم و تامین اجتماعی خود را گسترش دادیم.

دکتر ربیعی در ویدئو کنفرانس افتتاح هم زمان چند طرح در کرمان : سال آینده هر ایرانی یک مهارت و هر خانه یک شغل محقق می شود

به گزارش تعاون آنلاین، وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی در ویدئو کنفرانسی که به طور هم زمان با افتتاح طرح های مختلف دکترحسن روحانی رئیس جمهورکشورمان وسایروزرا در شهرستان زرند برگزارشد گفت : سال آینده به همت شما مردم واقدامات در نظرگرفته شده در مجلس شورای اسلامی و پول ترکیبی از منابع مختلف هر ایرانی با یک مهارت و هر خانه یک شغل محقق می شود .

به گزارش مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دکترعلی ربیعی که دراین ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور سخن می گفت افزود : کارگران در شهرستان های زرند و راور سخت ترین مشاغل را در معادن زغال سنگ دارند.

وی ادامه داد : خوشبختانه پروژه هایی که در این سفر با اجازه ی شما آغاز به کار خواهد کرد سلامت اجتماعی و مبارزه با فقر درمان و ایجاد اشتغال های خرد و …  را به همراه داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  افزود: ۵ مجموعه ی ورزشی امروز همزمان در نقاط مختلف استان آغاز به کارمی کند و سالن ورزشی کارگران با ۶۰۰ میلیون تومان در این ناحیه شروع به کار کرده است و این تلاش ها در این دولت کمک بزرگی به نشاط زندگی اجتماعی مردم خواهد کرد.

وی گفت : ظرف ۴ سال در دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰ سال با فقر درمان مقابله و تخت اضافه کردیم و تامین اجتماعی خود را گسترش دادیم.

دکترربیعی با اشاره به سهم اشتغال فراگیر و روستایی در استان کرمان تاکید کرد : استاندار و فرمانداران  و سایر مسئولان  این استان می توانند با سخت کوشی و کارهای کارشناسی سهم های درنظرگرفته شده  کرمان را دربهترین شکل عملیاتی سازند .

وی با بیان اینکه  باید در این منطقه حدود ۲۰ هزار شغل داشته باشیم اضافه کرد : تسهیلاتی را برای این امر قرار داده ایم  اما عجله ای در دادن تسهیلات نکردیم چرا که هدف دادن وام نبود بلکه با یک برنامه ریزی مدون برای دست یابی  به هدف توسعه ی روستایی و توسعه ی اشتغال تلاش کردیم.

درج دیدگاه