پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

دیدار تعاونگران استان قم با رئیس مجلس

نمایندگان اتاق تعاون با لاریجانی دیدار کردند
دیدار اتاق تعاون قم با لاریجانی

تعاون آنلاین – دیدار نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی با هیات رئیسه اتاق تعاون قم، مدیران اتحادیه های زیرمجموعه اتاق تعاون قم و مدیران اتحادیه سراسری قم برگزار شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با هیات رئیسه اتاق تعاون استان قم و جمعی از مدیران اتحادیه های زیرمجموعه اتاق و مدیران اتحادیه سراسری قم برگزار شد.

محمد تقی حاج ابراهیمی رئیس اتاق تعاون قم با اعلام این خبر گفت: در این نشست دغدغه های بخش تعاون مطرح شد و تعاونگران درخواست همکاری از مدیریت شهری برای اختصاص قطعه زمین و مجوزهای لازم برای ایجاد مجتمع رفاهی، اقامتی و تجاری ویژه تعاونگران، مجاورین و زائرین را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق تعاون قم با اشاره مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های تعاونگران ابراز داشت: در این نشست موضوع مالیات بر ارزش افزوده از بخش تعاون به عنوان یکی از دغدغه های مهم این بخش مطرح شد و تعاونگران درخواست در نظر گرفتن تخفیف برای بخش تعاون را از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار شدند.  علی لاریجانی در این خصوص گفت: لحاظ کردن تخفیف در مالیات ارزش افزوده برای بخش تعاون، موضوع قابل تاملی است که نیاز به ارائه طرح و بررسی در کمیسیون اقتصادی مجلس دارد.

درج دیدگاه