پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

به مناسبت هفته تعاون

دیدار مدیران و کارکنان تعاون ایلام با امام جمعه

ایلام ام

مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند

صبح روز شنبه، یازدهم شهیریورماه، در اولین روز از هفته تعاون، مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت هفته تعاون دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: معضل اصلی کشور و دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار، رفع مشکلات اقتصادی و بحث اشتغال و تولید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: رسالت اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مخاطب اصلی و یکی از اصول راهبردی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی افزود: بعد از رسمیت دولت دوازدهم با تعامل و تفاهم بین قوای سه گانه و رهنمودهای رهبری رفع مشکل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت و در دستور کار قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: رفع مشکلات اقتصادی که بزعم دشمنان بسیار مهم و غیرقابل حل است و به این بهانه با فشار وارد کردن اقتصادی به کشور سعی دارند کشور ما را به زانو درآوردند که این تفکر یک اشتباه محاسباتی است.
وی با بیان این که با وجود ظرفیت های توانمند و نیروی انسانی مجرب می توان تحول عظیمی در عرصه اقتصاد کشور به وجود آورد، گفت: باید از همه امکانات و قابلیت های موجود در ایلام با مدیریت قوی و تفکر جهادی این مشکلات را از پیش رو برداشت.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: با توجه به این که رفع مشکلات اقتصادی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب است، دولت دوازدهم نیز پای کار است و با نیروهای خلاق در زمینه های مختلف قادر به رفع این مشکلات خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان این که تریبون نماز جمعه نه تنها تخریبی نیست بلکه مشوق است.
وی ابراز امیدواری کرد: مدیران متدین و متعهد در راستای اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود برای رفع مشکلات اقتصادی بکار ببرند.
در ابتدای این دیدار، مهندس شیرخانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، گفت: اصل تعاون بر تقوی و نیکی استوار است و تعاون یکی از مطالبات الهی است و تقوا در مسیر تعاون قرار دارد.
مهندس شیرخانی اظهار کرد: امسال همزمان با هفته تعاون ۳۸ تعاونی در استان ایلام افتتاح می شود و زمینه اشتغال ۱۵۹ نفر را فراهم می کند.
وی افزود: استان ایلام دارای سه هزار و ۲۸۵ تعاونی است که از این میزان یک هزار و ۴۶۱ تعاونی فعال است و زمینه اشتغال یک هزار و ۷۷۰ نفر در ۱۳ گرایش را فراهم کرده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، یادآرو شد: اگر از ظرفیت سه هزار و ۲۸۰ تعاونی استفاده شود زمینه اشتغال ۲۳ هزار شهروند دراستان ایلام فراهم می شود.
وی با بیان این که حضور قدرتمند تعاونی ها در استان پاسخ دادن به مسائل مهمی از جمله اشتغال است، گفت: در تلاشیم با توجه به نامگذاری امسال به شعار اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال، گام محکمی برای اشتغالزایی و تولید برداریم.

درج دیدگاه