پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مطرح کرد:

دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد تعاونی‌های توسعه عمران است

دیواندره
دیواندره

تعاون آنلاین – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه طرح تعاونی‌های توسعه عمران شهری می‌تواند قدمی مهم در راستای توسعه و اشتغال شهرستان‌ها باشد، گفت: دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد این تعاونی است که با۳۱۰ نفر عضو و۴۰۰ میلیون ریال سرمایه اولیه اعضا، به خوبی درحال شکل‌گیری است.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از ایلنا، احمد رشیدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مزین نمودن امسال با نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال”، به تشریح اهداف و رسالت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و افزود: تبیین اهداف نظام و محقق نمودن اهداف شعار سال به منظور بهبود اقتصاد استان، از مهمترین وظایف پیش رو است.

رشیدی با بیان اینکه طرح تعاونی‌های توسعه عمران شهری می‌تواند قدمی مهم در راستای توسعه و اشتغال شهرستان‌ها باشد، افزود: دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد این تعاونی است که با ۳۱۰ نفر عضو و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه اولیه اعضا، به خوبی درحال شکل گیری است.

 وی همچنین با اشاره به فرآیند تشکیل و پیشبرد فعالیت‌های تعاونی ۱۸۳۰ شهرک واحدهای صنفی دیواندره گفت: به تعاون باید باور داشته باشیم و این امر همت همه‌جانبه تمامی دستگاها را می‌طلبد.

درج دیدگاه