پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران:

رایزنی برای رفع مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان

مرز نشین مجلس

رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی از تداوم رایزنی برای برطرف کردن مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان خبر داد و بیان کرد: تعاونی‌های مرزنشینان در مورد برخی از مشکلاتی که در قوانین جدید برای آنها به وجود آمده مکاتباتی با فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی داشته‌اند.

جلیل رحیمی با بیان اینکه برخی از توجیهات بخش دولتی برای افزایش مالیات مرزنشینان و کاهش سهمیه وارداتی آنها کمک به اقتصاد کلان بوده خاطرنشان کرد: این موضوعات مشکلاتی را برای معیشت این افراد به وجود آورده است.

رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت رایزنی‌هایی داشته‌ایم تا مبنای کارشناسی قوانین وضع شده خود را مشخص کنند و سعی بر این داریم تا با رایزنی با دولت بتوانیم مشکلات به وجود آمده برای این افراد را رفع کنیم.

به گزارش تسنیم، رحیمی با اشاره به نبود شفافیت در برخی از فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، تصریح کرد: بنا بر این بود که در صورت عدم حصول نتایج مطلوب در گرفتن اطلاعات شفاف در عملکرد اقتصادی این منطقه طرح تحقیق و تفحص از آن کلید بخورد اما هم اکنون جلسات مختلفی در حوزه بررسی این موارد در دست انجام است.

وی بیان کرد: از جمله موضوعاتی که در این منطقه در دست بررسی است عملکرد شرکت پایبار بوده و جزئیات کارکردی و امتیازاتی است که به افراد مختلف داده شده است.

 

درج دیدگاه