جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

ربیعی:امسال را با موفقیت های کوچک بسازیم/ سال گذشته سال سختی بود

طرح های اشتغال روستایی را با قوت ادامه می دهیم

ربیعی گفت:سال گذشته سال سختی بود اما در کنار این سختی ها دستاوردهای چشمگیری نیز در حوزه کاری خود داشتیم.

 

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: وقتی همه ما به دنبال خلق موفقیت‌های کوچک باشیم و آن‌ها را به وجود آوریم ، موفقیت بزرگ به وجود می آید .

به گزارش تعاون آنلاین، علی ربیعی دردیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه ضمن تبریک سال جدید گفت : وقتی همه ما به دنبال خلق موفقیت‌های کوچک باشیم و آن‌ها را به وجود آوریم ؛ وقتی همه دستگاه‌های اداری موفقیت‌های کوچک داشته باشند، نتیجه نهایی با یکدیگر جمع می‌شود و موفقیت بزرگی به وجود می آید .

وی افزود: موفقیت‌های کوچک در زندگی شخصی ما، محل کار ما، و مهم‌تر از آن تصمیم‌هایی که می‌گیریم معنا پیدا می‌کند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:امسال هرکدام از ما می‌توانیم این موفقیت‌های کوچک را امتحان و آن‌ها را خلق کنیم وامیدواریم  نتیجه آن را هم پایان سال و در رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و اشتغال ببینیم.

ربیعی گفت:سال گذشته سال سختی بود اما در کنار این سختی ها دستاوردهای چشمگیری نیز در حوزه کاری خود داشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به دو به خصوصیت انسان یعنی فراموشی تلخی ها و در مقابل آن امید و آرزو گفت : انسان دو خصوصیت دارد که کمک می کند به حیات او از لحاظ فکری و معنوی کمک کند، یکی فراموشی تلخی و دیگری امید و آروز  است ، این دو خصوصیت  به انسان  کمک می کند تا  با فراموشی  تلخی های کار و امید به آینده توان خود را جمع  و اهدافی بزرگ برای آینده خود ترسیم کند .

ربیعی اضافه کرد : در سال جدید تمام توان خود را جمع می کنیم تا بیش از پیش به جامعه هدف کمک کنیم .

درج دیدگاه