پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

ربیعی: طرح تحول سلامت ادامه می یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انجام اقدامات لازم برای شروع به کار درمانگاه تامین اجتماعی بستان آباد از اولویت های ما است و اولین قدم،کلنگ زنی آن بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انجام اقدامات لازم برای شروع به کار درمانگاه تامین اجتماعی بستان آباد از اولویت های ما است و اولین قدم،کلنگ زنی آن بود.

به گزارش تعاون آنلاین، دکترعلی ربیعی در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی بستان آباد افزود: : ما امروز اینجا کلنگ زنی کردیم تا پروژه این درمانگاه را آغاز کنیم. ما باید با همه مشکلات و با تمام بحران های اقتصادی ،سعی به انجام کارها و عملیات به بهترین نحو را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما با کمک ریاست جمهوری  تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود شرایط در منطقه بحران  زده  با وجود تلاطم های سیاسی بین المللی انجام می دهیم تا ثبات و امنیت داخلی حاصل شود، گفت: با برنامه ریزی سعی داریم روز به روز وضعیت بهتری را در شهر ها و شهرستان ها به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: من از دستگاه های دولتی که این برنامه را  ظرف ۴٨ ساعت تدارک دیده  و آماده کردند تشکر می کنم و به شما مردم فهیم و تحصیل کرده بستان آباد به دلیل داشتن نماینده ای همچون آقای وحدتی که همواره پشتیبان دولت بوده تبریک می گویم و همچنین این اطمینان را به شما می دهم که اگر زمینه فراهم شود،عملیات إجرایی را به سرعت پیش خواهیم برد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خوشبختانه دولت از مجموعه نمایندگان استان احساس رضایت، همراهی، همکاری و پشتیبانی دارد و من به آقای وحدتی نه به عنوان یک نماینده مجلس،بلکه به عنوان یک دوست نگاه می کنم و مطمئنم با حضور چنین انسان هایی شهر شما روز های بهتری را تجربه می کند.

وی عنوان کرد: با اینکه  طرح تحول سلامت هزینه های بالایی را به سازمان ها تحمیل کرد و سازمان های بیمه گر گاها مورد بی مهری قرار گرفتند،ما هرگز دست از تلاش بر نداشتیم.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی متعلق به شما است و حدود پنجاه درصد شهر شما عضو سازمان هستند.این جزو تعهدات من بوده که از کار بازنشستگان حمایت کنیم .ما باید زخم زبان ها را تحمل کنیم.

ربیعی ادامه داد: چهار کارخانه از مجموعه شرکت های ما  در این منطقه هستند و ما تلاش میکنیم طرح اشتغال راحفظ کنیم.بستان آباد نیز برای ما در اولویت قرار دارد.من امروز کلنگ اینجا را زدم و دعا کردم که انشالله هیچ بستان آبادی مریض نشود و نیاز به مراجعه به این مکان را نداشته باشد.

درج دیدگاه