چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

رخیصی : هلند قابلیت های خوبی در همه زمینه به ویژه در بخش های کشاوزی، دامداری، صنعتی و گردشگری دارد

رئیس اتاق تعاون خوزستان گفت: بخش کشاورزی در تفاهمنامه با کشور هلند به دلیل برند بودن و داشتن بازارهای خوب صادراتی در جهان دارند اولویت نخست ما است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران مرتضی رخیصی در مراسم انعقاد تفاهم نامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند در محل اداره کل تعاون، […]

رئیس اتاق تعاون خوزستان گفت: بخش کشاورزی در تفاهمنامه با کشور هلند به دلیل برند بودن و داشتن بازارهای خوب صادراتی در جهان دارند اولویت نخست ما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران مرتضی رخیصی در مراسم انعقاد تفاهم نامه اتاق تعاون و شرکت مشاوران بازرگانی هلند در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور همکاری و مساعدت در خصوص معرفی و تامین بازار دو طرف در کشورهای خود و تهیه محصولات مورد نیاز است.

وی افزود: برگزاری و اجرای نمایشگاه های مختلف عرضه محصولات و توانمندی دو طرف در کشورهای خود یکی دیگر از بندها و اولویت های ما در این تفاهمنامه است تا قدیم در راستای شناخت قابلیت های اقتصادی دو طرف به دست آید.

رئیس اتاق تعاون خوزستان تصریح کرد: اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و بازاریابی و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف و حفظ و تامین منافع در معاملات صورت گرفته که تحت نظارت دو طرف انجام شده باشند در ردیف اهداف این تفاهمنامه است.

رخیصی ادامه داد: بحث های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سرمایه گذار در این تفاهمنامه مطرح شده تا بتوانیم با استفاده از توانمندی و تجربه این هیئت هلندی برای جلب سرمایه گذار، فروش محصولات و استفاده از برندهای بین المللی به رونق بخش تعاون کمک کنیم.

وی عنوان کرد: هلند قابلیت های خوبی در همه زمینه به ویژه در بخش های کشاوزی، دامداری، صنعتی و گردشگری دارد و کارهای خود را مرحله بندی کردیم. در ابتدا بخش کشاورزی اولویت است چون این شرکت های هلندی برند خاصی هستند و بازار خوبی در جهان دارند که می توان از تجربیات و بازار آنها برای رشد و ارتقای بخش کشاورزی و محصولات آن استفاده کنیم.

رئیس اتاق تعاون خوزستان با بیان اینکه در فازهای بعدی در زمینه صنعتی، گردشگری و سایر زمینه های موجود وارد عمل می شویم، اضافه کرد: ترانزیت یکی از مباحث مهم در اقتصاد است که می تواند به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات کالا داشته باشیم و از این راه ارزش افزوده ای را نصیب خود کنیم

منبع اتاق تعاون ایران

درج دیدگاه