شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

یکی از فعالان بخش تعاون:

روحانی دوباره بارقه‌های امید را به تعاونی‌ها نشان داد

معاون اسبق وزارت بازرگانی در نشست کمیته‌های اصناف، بازرگانان، تعاونی‌گران و فعالان گردشگری
محمد اسلامی نسب

معاون اسبق وزارت بازرگانی در نشست کمیته‌های اصناف، بازرگانان، تعاونی‌گران و فعالان گردشگری ابراز امیدواری کرد که با انتخاب دوباره دکتر روحانی شاهد حرکت‌های مثبت در زمینه‌های اقتصادی و تعاونی‌ها باشیم و راهی که شروع شده‌است ادامه یابد.

محمد اسلامی‌نسب اظهار کرد: خوشبختانه آثار و نشانه‌های ثبات و رشد اقتصادی اکنون قابل رویت هستند. شاهد ثبات قیمت‌ها، امنیت داخلی و بهبود تعاملات اجتماعی و تعامل با جهان هستیم و این بهبودها مقدمه‌ای است برای پیشرفت کشور.

وی با اشاره به زمان‌بر بودن بازسازی آنچه که در دولت قبل تخریب شد بیان کرد: قبل از دولت دکتر روحانی بسیاری از تعاونی‌ها در بخش تولید با مشکل کمبود مواد اولیه مواجه شده بودند. به عنوان مثال تعاونی‌های مرزنشینان کشور که از طریق تعاملات مرزی کسب درآمد می‌کنند دچار سختی و گرفتاری شده بودند. اما با روی کار آمدن دولت یازدهم مشاهده کردیم که کشور از رکود خارج و رونق ایجاد شد.

اسلامی‌نسب در ادامه افزود: با توجه به آن سراشیبی که در دولت قبلی گرفتارش شدیم، طبیعی است که ابتدا یک کنترل مقطعی در یک محدوده زمانی مشخص ضرورت دارد که در آن دوره آثار مثبتی احساس نمی‌شود. اما حالا که آن کنترل مقطعی صورت گرفته است بارقه‌های رونق نیز دیده می‌شود. رونقی که نه با تکیه بر واردات انبوه مواد مصرفی، بلکه با به حرکت درآوردن تولید داخلی و تولید مواد اولیه برای تولیدکنندگان به دست آمده است.

درج دیدگاه