شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

رونق اقتصاد با حمایت از بخش تعاون

تعاون آنلاین – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات بخش تعاون نقش مهمی در اشتغالی زایی دارد، گفت: بخش تعاون این امکان را می تواند ایجاد کند تا از ظرفیت نقدینگی های خرد مردم بیشتر استفاده شود.

احمد انارکی محمدی با تاکید برتقویت بخش تعاون گفت: توجه به بخش تعاون باید بیشتر شود و عملکرد تعاونی ها در اقتصاد کشور ارتقا یابد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با برندسازی و توجه به توسعه بازار زمینه تقویت شرکت های تعاونی‌ها فراهم می شود.

لزوم توجه بیشتر به شرکت های تعاونی دانش بنیان

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به شرکت های تعاونی دانش بنیان گفت:برای دستیابی به رشد اقتصای مطلوب باید اقدامات عملی انجام داد که یکی از این اقدامات حمایت از بخش تعاون است.

فرهنگ سازی لازمه توسعه مطلوب بخش تعاون

انارکی محمدی با بیان اینکه یکی از اولویت های کشور اشتغالی زایی است، تصریح کرد:رفع مشکلات بخش تعاون نقش مهمی در اشتغالی زایی دارد.بخش تعاون این امکان را می تواند ایجاد کند تا از ظرفیت نقدینگی های خرد مردم بیشتر استفاده شود.

به گزارش خانه ملت، عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با با بیان اینکه فرهنگ سازی لازمه توسعه مطلوب بخش تعاون است، یادآور شد: آموزش در بخش تعاون نکته مهمی است و در مقاطع تحصیلی باید به این موضوع آموزشی توجه جدی شود.

درج دیدگاه