شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

رونمایی از شرکت تعاونی توسعه و تجارت نیک اندیشان زاگرس: غرب کشور برای توسعه صادرات متحد شد

همایش نقش تعاونی های غرب کشور در توسعه صادرات

تعاون آنلاین – دیروز، سه شنبه ۲۷ مهر ماه در همایش یک روزه «نقش تعاونی‌های غرب کشور در توسعه صادرات» با محوریت مبانی اقتصاد مقاومتی که در کرمانشاه برگزار شد، سایت منطقه‌ای شرکت «تعاونی توسعه و تجارت نیک اندیشان زاگرس» افتتاح و‌ رونمایی شد. در این همایش مدیران و مسئولانی از جمله حمدالله رستمی مدیر […]

تعاون آنلاین – دیروز، سه شنبه ۲۷ مهر ماه در همایش یک روزه «نقش تعاونی‌های غرب کشور در توسعه صادرات» با محوریت مبانی اقتصاد مقاومتی که در کرمانشاه برگزار شد، سایت منطقه‌ای شرکت «تعاونی توسعه و تجارت نیک اندیشان زاگرس» افتتاح و‌ رونمایی شد.

در این همایش مدیران و مسئولانی از جمله حمدالله رستمی مدیر کل آموزش تحقیقات و ترویج وزارت تعاون، معاونان استانداری ها، مدیران ادارات کل تعاون، روسای اتاق های تعاون غرب کشور و فعالان اقتصادی پنج استان غربی کشور حضور داشتند.
هیأت موسس شرکت « تعاونی توسعه و تجارت نیک اندیشان زاگرس» اتاق های تعاون استان‌های غربی به ویژه کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان و همدان است که با بیش از ۱۵ سهامدار به ثبت رسیده است.
مهمترین اهداف شرکت «تعاونی توسعه و تجارت نیک اندیشان زاگرس» تقویت و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی توانمندی‌های مادی و معنوی در راستای اهداف والای بخش تعاون و همچنین تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه اقتصادی و اجتماعی پنج استان غربی کشور است.
موضوع فعالیت این شرکت منطقه‌ای شامل برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، صادرات و واردات کالاهای مجاز، ارائه مشاوره‌های فنی و بازرگانی، آموزش‌های تجاری، اعزام هیأت‌های تجاری به خارج از کشور و ارائه خدمات بازرگانی، گردشگری و توریسم سلامت در غرب کشور است.
گفتنی است، جمعی از فعالان اقتصادی،‌ نخبگان تجاری، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران تعاونی‌های پنج استان غربی کشور نیز در همایش «نقش تعاونی های غرب کشور در توسعه صادرات» حضور داشتند و پس از ارائه مقاله‌های علمی و گزارش عملکرد از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی تعاونی‌های منطقه غرب کشور به بررسی ظرفیت‌های افزایش تولید، صادرات و اشتغال زایی مناطق مذکور با سایر کشورهای همجوار پرداختند.

 

 

درج دیدگاه