پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

رونمایی از نخستین اپراتور تعاونی پست کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از “پارسی پست” به عنوان نام و نشان تجاری نخستین اپراتور تعاونی پست کشور رونمایی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از “پارسی پست” به عنوان نام و نشان تجاری نخستین اپراتور تعاونی پست کشور رونمایی کرد.

به گزارش تعاون‌آنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی از استارتاپ‌های حوزه پست،لجستیک و کشاورزی گروه  تعاونی پیشگامان شرط موفقیت ایده‌های جدید را مقاومت و ایستادگی دانست.

آذری جهرمی با بیان این که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایده‌های نو و ارزش آفرین و تسهیل فعالیت آنان حمایت می‌کند، استارتاپ و نوآفرینی را به معنای برهم زدن عادات موجود دانست و افزود: در این کار اصل هنر استارتاپ ها باید توانایی مقاومت در برابر مشکلات و ایجاد راهکارهای نوین برای رفع آن باشد.

وزیر ارتباطات با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در سامانه‌های بازرگام،اکو پست و بارپاد به اثرات سودمند این استارتاپ‌ها از جمله ایجاد رفاه برای مردم،قطع دلالی‌ها، افزایش درآمد کشاورز، کاهش هزینه‌های مشتری و بهبود شبکه توزیع اشاره کرد و گفت: تغییر برخی شیوه‌های مرسوم ایستادگی و مقاومت می‌خواهد و وزارت ارتباطات نیز در راه تسهیل فعالیت مجموعه‌های نوآفرین از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

آذری جهرمی گروه تعاونی پیشگامان را یک تعاونی پویا و خلاق دانست که در حوزه های مختلف از جمله ایجاد و گسترش ایده‌ای نو و استارتاپی در کشور پیشرو و موفق است.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در خصوصی سازی پست در این شرکت تعاونی گفت: نوآوری در ارائه خدمات پستی و کاهش هزینه ها به نفع مردم می‌تواند از عوامل موفقیت این صنعت محسوب شود.وی ابراز امیدواری کرد با آزادسازی فعالیت های پستی در قالب خصوصی سازی و مشارکت مردم امکان ارائه خدمات بهینه از سوی اپراتورها به مردم بیش از گذشته فراهم گردد.

ریل‌گذاری برای توسعه،اشتغال و درآمدزایی

محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با بیان این که پیشگامان با تفکر کارآفرینی اجتماعی و تعاونی و مشارکت بیش از ۵۰ هزار سهامدار در حال فعالیت در پروژه‌های عمرانی و فناوری کشور است افزود: گروه تعاونی پیشگامان با هدایت تجار،بازرگانان و کارآفرینان بخش خصوصی به سمت تفکر تعاونی، اکو سیستمی ایجاد نموده است که می‌تواند در شرایط کنونی کشور ریل گذاری توسعه،اشتغال و درآمدزایی باشد.

مدیرعامل باشگاه مشتریان پیشگامان نیز در این نشست به بیان دلایل ایجاد استارتاپ های بازرگام، اکو پست و بارپاد پرداخت و از راهکارهای نوین این سامانه ها در راستای کاهش مشکلات خرید میوه و حمل و جابجایی بار در سطح کشور با ظرفیت مشتریان خبر داد. امیرحسین رضایی نژاد ایجاد پلتفرم های جامع استارتاپ های حوزه پست،لجستیک و کشاورزی گروه تعاونی پیشگامان را گامی نو و موثر در راستای رفاه مردم در زمینه های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد با رفع برخی موانع و مشکلات موجود و حمایت های لازم، توسعه در این حوزه ها سرعت بیشتری گیرد.

درج دیدگاه