پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

زلزله زدگان چقدر تسهیلات کشاورزی گرفتند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ازپرداخت تسهیلات ۸۷۵۶ طرح کشاورزی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ازپرداخت تسهیلات ۸۷۵۶ طرح کشاورزی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن عزیزی اظهار داشت: در زمینه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر در مناطق زلزله‌زده از سوی سازمان جهاد کشاورزی از مجموعه بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ طرح پیش پذیرش شده ۸۷۵۶ طرح به میزان بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات اجرایی شده که از این طریق ۹۴۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین از سوی سازمان صنعت و معدن ۵۶۰۲ طرح پیش پذیرش شده که از این تعداد یک هزار و ۴۰۹ طرح با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان پرداخت شده که سبب اشتغالزایی برای یک هزار و ۶۱۳ نفر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد:  از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز ۶۴ طرح پیش پذیرش شده که اعتبارات ۱۰ طرح به میزان یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان پرداخت و برای ۳۶ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گفته عزیزی، از سوی شرکت‌های پخش فرآورده نفتی هفت طرح و ورزش و جوانان ۱۵ طرح پیش پذیرش شده اما تاکنون موردی برای اجرای طرح پرداخت نشده است.

وی افزود: همچنین منطقه ویژه اقتصادی شهرستان قصرشیرین، برق منطقه ای غرب و آموزش و پرورش هر کدام یک طرح را پیش پذیرش کردند اما تاکنون موردی از تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها پرداخت نشده است.

درج دیدگاه