پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

زنان نگاه همه جانبه به همه امور دارند

نشست بررسی نقش و جایگاه تعاونی های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و محمد شریعتمداری ؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تعاونی ها از ابتدای انقلاب رشد داشتند و توجه ویژه ای نیز به آنان شد اما با توجه به فراز و نشیب هایی که به وجود امده است بازهم شاهد تلاش ها در این زمینه بوده ایم تا در خصوص جنبه رونق اقتصاد کشور که مورد توجه مقام معظم رهبری است نیز بتوانیم حرکت موثری داشته باشیم.

به گزارش تعاون آنلاین، معصومه ابتکار در نشست بررسی نقش و جایگاه تعاونی های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور افزود: با توجه به شرایط فعلی و تحریم های اقتصادی در کشور باید شرایط خودمان و شرایط موجود در جهان را در نظر بگیریم و ببینیم به چه شکل ظالمانه ای برای به زمین زدن مردم و اقتصاد ایران بوده اند، باید بدانیم آنها به دنبال از بین بردن اقتصاد و ایجاد جنگ روانی هستند تا امید در دل مردم از بین برود.

توصیه‌های مهم شریعتمداری به بانک توسعه تعاون/ منابع خرد را تامین کنید

وی تاکید کرد: تشکری را از تمام تلاش ها و زحماتی که برای برگزاری این نشست و برای بخش تعاون و احیای بخش تعاون و خصوصا برای زنان تعاون گر کشیده شده است دارم همچنین تشکر ویژه ای از اقای دکتر شریعتمداری داریم که از از روز اولی که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار شده اند به موضوع زنان کارافرین و سرپرست خانوار و تعاونگر توجه ویژه ای داشته اند.

وی ادامه داد: این همان رویکردی است قرار بود در دولت تدبیر و امید در خصوص جایگاه زنان تغییر کند و خوشبختانه انجام شد و شاهد هستیم زنان در بسیاری از عرصه های مختلف در درون جامعه مشغول به فعالیت هستند. همچنین از جناب آقای کبیری، معاون امور تعاون نیز تشکر میکنم که نشست های متعددی را در خصوص تعاونی ها با معاونت زنان ریاست جمهوری برگزار کرده اند و موجب رشد و پیشرفت زنان در این خصوص شده اند.

 

 

 

 

درج دیدگاه