پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

سالن فرهنگ میزبان حامیان روحانی شد

محمود واعظی
محمود واعظی

در کمتر از دو روز که به انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر مانده است حزب اعتدال و توسعه همایشی را با حضور جمع کثیری از فعالان بخش تعاون، فعالان سیاسی و اقتصادی برگزار کرد.

در این نشست که به همکاری کانون تعاونگران، کانون کارگری و کارفرمایی، کانون صنعت و معدن و نیز کانون فرهنگی بر پا شد، معاون امور اقتصادی وزارت کار و تعاون حضور داشت.
در این نشست حجت‌الله میرزایی اقتصاددان و معاون اقتصادی وزارت رفاه، کار و تعاون، با اشاره به برنامه‌های آتی دکتر روحانی گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عملکرد موثری داشته که مهم‌ترین آن ترمیم زیرساخت‌هایی است که در دولت‌های گذشته تخریب شده است.
وی تصریح کرد: لازم است همه ما با حضور در پای صندوق‌های رأی از دکتر روحانی و لیست امید در انتخابات شورای شهر حمایت کنیم.
در ادامه محمود واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: شرایط ایران پس از برجام بسیار متفاوت از قبل شده، چنانکه امروز شاهد آن هستیم که ایران در فضاهای بین‌المللی جایگاه دیگری دارد و نگاه جهانی نسبت به ما تغییر کرده است.
محمود واعظی اظهار کرد: با توجه به بهبود روابط، کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر همین سیاست‌ها بکار گرفته شود، در دوره بعد رونق اقتصادی به کشور باز گردد.
وی بیان کرد: لازم است همه ما وظیفه اجتماعی خود را انجام دهیم و با حضور در انتخابات از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کنیم.
واعظی با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر گفت: محسن هاشمی، یادگار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و از آنجا که سال‌ها تجربه در امور اجرایی دارد می‌تواند از بهترین گزینه‌هایی باشد که حزب اعتدال و توسعه به او رأی می‌دهد.
کاندیدای لیست امید شورای شهر تهران در ادامه گفت: استان تهران به عنوان یکی از استان‌های بزرگ و موثر بیش از دیگر استان‌ها مورد توجه است. لذا باید برای رشد آن اقدامات جدّی‌تری صورت گیرد.

درج دیدگاه