شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

سبد حمایت غذایی به کدام افراد تعلق می گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حدود ۱۶۰ هزار نفر از مردم این استان از سبد حمایت غذایی ویژه نهادهای حمایتی بهره مند می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حدود ۱۶۰ هزار نفر از مردم این استان از سبد حمایت غذایی ویژه نهادهای حمایتی بهره مند می شوند.

حسن نوری اظهار داشت: حدود ۵۷ هزار خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد پشت نوبت حمایت این نهادها، از مزایای سومین مرحله از توزیع سبد حمایتی در استان برخوردار می شوند.

وی افزود: در طرح توزیع سبد حمایتی، کارت یارانه سرپرست خانوار به تناسب بعد خانوار شارژ می شود و افراد با مراجعه به فروشگاه های عهده دار توزیع این کالاها، می توانند مایحتاج خود را بدون محدودیت دریافت کنند.

نوری با تاکید بر اینکه فروشگاه ها به هیچ عنوان حق ندارند بابت ارائه خدمات مزبور، کارمزد دریافت کنند گفت: نظارت محسوس و نامحسوس از فروشگاه های استان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد مشمول دریافت سبد حمایت غذایی، در صورتی که در مراحل گذشته موفق به دریافت اقلام مزبور نشده اند در این مرحله می توانند سهمیه خود را دریافت کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه مبلغ شارژ کارت یارانه برای دریافت این مرحله از سبد حمایتی، به ازای خانوار های یک نفره یک میلیون ریال و برای خانوارهای ۲ نفره یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است گفت: اعتبار کارت به ازای هر نفر از اعضای خانواده، ۵۰۰ هزار ریال افزایش می یابد. حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردم خراسان شمالی از حمایت های نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی برخوردار هستند.

درج دیدگاه