سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

سقف تسهیلات مشاغل خانگی چقدر است؟/ افزایش ۱۳ برابری تسهیلات در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی امسال در این استان نسبت به سال گذشته ۱۳برابر افزایش یافت. به گزارش تعاون آنلاین ،حسن نوری در همایش اعضای شوراهای اسلامی روستا و دهیاران شیروان با محوریت توسعه و اشتغال روستایی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری برای استان خراسان شمالی […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی امسال در این استان نسبت به سال گذشته ۱۳برابر افزایش یافت.

به گزارش تعاون آنلاین ،حسن نوری در همایش اعضای شوراهای اسلامی روستا و دهیاران شیروان با محوریت توسعه و اشتغال روستایی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری برای استان خراسان شمالی ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن به بانک‌ها معرفی شده است.

وی با بیان این که این تسهیلات ۴ درصد قرض الحسنه است، گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در دو بعد فردی و پشتیبان پرداخت می‌شود که در بعد فردی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

فرماندار شیروان نیز گفت: شوراها و دهیاران می‌توانند باعث توسعه روستا و تقویت فضای کسب‌وکار شده و باعث تأمین سلامت مردم باشند.

امین رضا مرآتی خطاب به شوراها و دهیاران با بیان اینکه هرکدام از شما یک دولت در روستا هستید گفت: امروز پرچم‌دار مسئولیت در حوزه روستایی خود هستید که باید فضای کسب‌وکار را در روستاها تقویت کنید.

مرآتی با بیان اینکه این دولت در حوزه اقتصاد روستایی برنامه‌های خوبی دارد، افزود: هم‌اکنون شرایط برای رونق اقتصادی مهیا است و روستاهای ما منشأ تولید و اشتغال بود که اقتصاد شیروان اقتصاد روستایی است.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه هر روستا باید به یک کارگاه تولیدی تبدیل شود ، گفت: اگر می‌خواهیم توسعه ایجاد شود باید روستاها، دهیاران و شوراها توانمند شوند.

درج دیدگاه