شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

ورود سازمان تعاون روستایی به تولید محصولات دانش بنیان

کشاورزی سمنان

سازمان تعاون روستایی استان سمنان در نظر دارد با شرکت های دانش بنیان فعالیت داشته باشد و در این راستا طرح هایی مطرح شده است.

جلسه بررسی راهکار‌های حمایت کت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها (کسب و کار‌های نوپا) در دفتر مدیریت تعاون روستایی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین، در این جلسه دکتر ارسطو رئیس مرکز رشد تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: حمایت دستگاه‌های دولتی برای تسهیل در دریافت کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان کمک بزرگی به پیشرفت و حضور موثر آن‌ها در عرصه کسب و کار خواهد کرد.

سازمان تعاون روستایی گندم بی کیفیت خریداری نمی‌کند

مدیرتعاون روستایی استان سمنان هم گفت: تعاون روستایی استان به سهم خود در نظر دارد تا بخشی از محصولاتی را که همه ساله از طریق این شبکه در استان تامین و توزیع می‌نماید را به شرکت‌های دانش بنیان بسپارد تا در قدم اول تجربه ورود این شرکت‌ها به عرصه کسب و کار باشد.

احسان عباسپور افزود: در حال حاضر تعاون روستایی استان سمنان توزیع محصولاتی مثل سیب زمینی، پیاز و شکر و برخی از انواع میوه‌ها را انجام می‌دهد که با راه اندازی این شرکت‌ها توزیع اینگونه محصولات با بهره گیری از روش‌های نوین و به روز سریع‌تر و ارزان‌تر صورت خواهد گرفت.

در این جلسه مدیرتعاون روستایی استان سمنان، رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیرتوسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان و نماینده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور داشتند.

در پایان جلسه مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مدیران شرکت‌های دانش بنیان در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شود تا حمایت‌های دستگاه‌های دولتی از شرکت‌های جدید یکپارچه‌تر و اثرگذارتر صورت گیرد. همچنین در زمینه آموزش‌های این شرکت‌ها برنامه ریزی لازم انجام شود.

 

درج دیدگاه