چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

سهم لرستان از تسهیلات اشتغال فراگیر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر این استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، علی آشتاب صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان اظهار داشت: هزار و ۸۳۹ طرح در این زمینه معرفی شده است.

وی میزان اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد طرح را ۳۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع تسهیلات اشتغال فراگیر به ۵۹۸ طرح پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به این تعداد طرح تسهیلات پرداخت شده است.

آشتاب با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۶ طرح دیگر در این زمینه در شعب بانکی در حال بررسی هستند ادامه داد: اعتبار این تعداد طرح نیز ۱۱۷ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه همچنین تسهیلات اشتغال فراگیر به ۶۲۷ طرح در حال توزیع است عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد ۱۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همچنین هشت طرح دیگر در این زمینه اعتبار ۹۸۰ میلیون تومان مصوب شده و ۲۵ طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انعقاد قرار داد شده است.

جزئیات پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان جرئیات پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان های این استان را اعلام کرد.

وی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان اظهار داشت: در شهرستان دوره چگنی ۴۱ طرح در این زمینه به بانک ها معرفی شده و تسهیلات پیش بینی شده برای این تعداد طرح هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. تعداد فرصت های شغلی که با این تعداد طرح ایجاد می شود ۱۵۷ مورد بوده و در مجموع ۱۱ طرح این شهرستان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

پرداخت یک میلیارد به طرح های بروجرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: همچنین در شهرستان ازنا ۴۱ طرح با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده اند که اشتغال تعهد شده در این شهرستان ۱۷۶ مورد بوده و در مجموع ۱۳ طرح این شهرستان دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

آشتاب با بیان اینکه ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح اشتغال روستایی بروجرد به بانک ها معرفی شده است ادامه داد: اشتغال تعهد در این شهرستان ۴۵۴ نفر بوده و در مجموع ۲۴ طرح این شهرستان یک میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرستان الیگودرز در این زمینه ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است گفت: از این شهرستان ۱۱۳ طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده که از ۱۳ طرح آن سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

تنها ۵ طرح دلفان تسهیلات را دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سهم شهرستان دورود هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی است گفت: از این شهرستان ۶۷ طرح با اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک معرفی شده است و تا کنون از این تعداد ۱۵ طرح۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

آشتاب بیان داشت: سهم شهرستان رومشکان از تسهیلات اشتغال روستایی ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده، ۲۹ طرح با اعتبارپنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده اند و اشتغال تعهد شده این شهرستان۱۱۵ نفر بوده و در مجموع ۹ طرح آن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دلفان ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سهم تسهیلات اشتغال روستایی را دارد گفت: از این شهرستان ۵۷ طرح با اعتبار هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده است، اشتغال تعهد شده آن ۱۶۴ نفر بوده و تا کنون پنج طرح آن ۳۳۴ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

پرداخت ۳ میلیارد به طرح های خرم آباد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سهم شهرستان پلدختر در این زمینه هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است عنوان کرد: از این شهرستان ۱۷۴ طرح با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده، اشتغال تعهد شده این شهرستان هزار و ۲۳۶ نفر بوده و در مجموع ۲۷ طرح این شهرستان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

آشتاب گفت: شهرستان خرم آباد ۲۶۸ میلیارد ریال سهم از این تسهیلات دارد، ۴۵ طرح از این شهرستان با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان به بانک معرفی شده، اشتغال تعهد شده آن هزار و ۴۷۹ نفر است و تا کنون ۶۷ طرح این شهرستان سه میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله هشت میلیارد و ۳۰۰ میلون تومانی در این زمینه دارد، ۵۶ با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده است، ۱۷ طرح این شهرستان دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

پرداخت تنها ۲۱ میلیارد به طرح های استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سهم شهرستان کوهدشت در تسهیلات اشتغال روستایی ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است گفت: ۶۴ طرح از این شهرستان با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده است، تا کنون ۲۵ طرح این شهرستان یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

آشتاب تصریح کرد: در مجموع ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سهم لرستان در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی است، تا کنون ۹۹۲ طرح با اعتبار ۲۵۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده، پنج هزار و ۲۸۳ نفر اشتغال تعهد شده بوده و در مجموع تا کنون ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به این طرح ها پرداخت شده و ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز در این زمینه عقد قرار داده شده است.

درج دیدگاه