پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

سه برابر میزان تسهیلات پرداختی اشتغال ایجاد شد

کشاورزی روستا خراسان رضوی

کل اعتبار طرح اشتغال فراگیر روستایی که از سال ۹۷ شروع شد حدود ۲۸۴ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال روستایی حدود ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، ناصر شفیع آبادی معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات به هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال روستایی گفت: از این تعداد ۶۸۰ طرح مربوط به دستگاه‌های غیرحمایتی شامل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات است.

امسال نزدیک به پنج هزار شغل در قزوین ایجاد شد

شفیع آبادی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. با اجرای این طرح‌ها برای ۳ هزار و ۱۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: همچنین ۶۷۰ طرح مربوط به دستگاه‌های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید ۲۹ میلیارد تومان تسهلات پرداخت شده است. با اجرای این طرح‌ها ۸۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

شفیع آبادی افزود: کل اعتبار طرح اشتغال فراگیر روستایی که از سال ۹۷ شروع شد حدود ۲۸۴ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

او اضافه کرد: آن بخش از طرح‌های اشتغال روستایی که تاکنون محقق نشده به علت نوسان بازار و کمبود اعتبارات بوده است که با ابلاغ شیوه نامه پرداخت متمم برای تکمیل آن‌ها اقدام خواهد شد.

به گفته معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، استان قزوین امسال ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی جدید را تعهد کرده که تا کنون ۶۲ درصد آن محقق شده است.

درج دیدگاه