سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر برگزار می شود

تعاونی‌ها باید حداقل سه سال از فعالیت آن‌ها گذشته باشد و کارکنان تعاونی‌ها باید از شرایط قانون کار و بیمه برخوردار باشند و استاندارد‌های اجباری تولید یا خدمات، ازجمله موارد بهداشتی و زیست محیطی را دارا باشند.

به گفته مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر کردستان در هفته تعاون و ایام هفته تعاون برگزار می شود.

به گزارش تعاون آنلاین برهان صلواتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این مطلب گفت: یک هزار و ۹۲۵ تعاونی فعال در استان کردستان می‌توانند از تاریخ ۲۴ خرداد ماه تا ۱۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به سایت سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ثبت نام کنند .برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر کردستان

صلواتی افزود: تعاونی‌ها باید حداقل سه سال از فعالیت آن‌ها گذشته باشد و کارکنان تعاونی‌ها باید از شرایط قانون کار و بیمه برخوردار باشند و استاندارد‌های اجباری تولید یا خدمات، ازجمله موارد بهداشتی و زیست محیطی را دارا باشند.

وی گفت: تا کنون ۱۳۰ تعاونی در سامانه سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ثبت نام کرده اند و دیگر تعاونی‌ها نیز می‌توانند در زمان باقی مانده نام نویسی کنند.

درج دیدگاه