جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

شانزدهمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در استان اردبیل راه اندازی شد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شانزدهمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در استان اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شد. به گزارش تعاون آنلاین، ناصر نعمتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تشکیل شرکت تعاونی سهامی عام در اردبیل اظهار داشت: شانزدهمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در استان […]

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شانزدهمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در استان اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شد.

به گزارش تعاون آنلاین، ناصر نعمتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تشکیل شرکت تعاونی سهامی عام در اردبیل اظهار داشت: شانزدهمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در استان اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شده و در این زمینه با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات لازم انجام شد.

وی گفت: این شرکت تعاونی در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری اردبیل با سرمایه اولیه پنج میلیارد ریال و با موضوع فعالیت تولیدی، توزیعی، خدمات فنی و مهندسی، مطالعاتی، تحقیقاتی، آموزشی و صادرات و واردات تشکیل شده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با حمایت از فعالیت‌های این شرکت زمینه برای رونق آن را فراهم کنیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تشکیل تعاونی‌های سهامی عام را راهکار مناسبی برای ساماندهی و مدیریت توزیع کالا در کشور دانست و بیان کرد: در شرایط فعلی کشور تشکیل تعاونی‌های سهامی عام با مشارکت مردم و استفاده از سرمایه‌های اندک آنان، راهکار مناسبی برای ساماندهی و مدیریت توزیع کالا در کشور است.

نعمتی با اشاره به مزایای تعاونی سهامی عام تصریح کرد: بهره‌مندی از تخفیف ۲۵ درصدی در مالیات، ۲۰ درصد حمایت از سوی دولت و مشاوره در راستای ارتقای بهره‌وری و آموزش کارآفرینی از جمله مزایای این تعاونی‌هاست که این شرکت تعاونی نیز از این مزایا برخوردار خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: این مزایا بر اساس قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ در نظر گرفته شده که از مزایای مهم دیگر تعاونی‌های سهامی عام شرکت در بورس و جلوگیری از تجمیع ثروت است.

وی با اشاره به حمایت از فعالیت‌های تعاونی‌ها در سطح استان اردبیل اظهار کرد:‌ تعاونی‌ها نقش مهم و اساسی در زمینه توسعه اشتغال و نیز تولید دارند که با توجه به این امر باید زمینه را برای رونق فعالیت‌های آنها فراهم کنیم.

درج دیدگاه