شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

پیش بینی اشتغال استان تهران در سال ۹۷ چقدر است؟

پیش بینی اشتغال استان تهران چقدر است؟

برش استانی و شهرستانی طرح تعیین و کمیته‌های فنی آن‌ها نیز تشکیل شده است؛ از این‌رو می توان گفت در روند ایجاد و اجرای این طرح‌ها مشکلی وجود ندارد و تا پایان خرداد ماه تمامی طرح‌های استان تهران به بانک‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان با موضوع توسعه اشتغال روستایی با اشاره به اینکه تاکنون ١٩٢٨ طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات ثبت نام شده است گفت: برای این تعداد درخواست، ١۵ هزار اشتغالزایی پیش بینی شده است که ١۵٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش تعاون آنلاین، حاتم شاکرمی افزود : در اجرای طرح اشتغال روستایی با مشکلی مواجه نیستیم اما در اعطای وام مشاغل خانگی با مشکلات و بروکراسی از سوی بانکها رو به رو هستیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح تکاپو پیش بینی شده است تصریح کرد: در روستاها به دلیل درصد سود بالای تسهیلات برای طرح تکاپو متقاضی نداریم و می توان با اختصاص ۲ درصد یارانه همچون مناطق دیگر، روستائیان را به اجرای این طرح تشویق کرد.

شا کرمی گفت: برش استانی و شهرستانی طرح تعیین و کمیته‌های فنی آن‌ها نیز تشکیل شده است؛ از این‌رو می توان گفت در روند ایجاد و اجرای این طرح‌ها مشکلی وجود ندارد و تا پایان خرداد ماه تمامی طرح‌های استان تهران به بانک‌ها ارائه می‌شود.

درج دیدگاه