جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

جعفرزاده ایمن آبادی: شجاعانه ترین بودجه به مجلس آمده است

قانون هدفمندی یارانه ها قرار بود باید تا پایان دولت دهم به سرانجام می رسید.

با وجود انتقادات فراوان نسبت به بودجه سال آینده که تقریبا همه اقلام یارانه ای قرار است گران شود غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است شجاعانه ترین بودجه جمهوی اسلامی ایران به مجلس آمده است.

وی با بیان اینکه قرار است یارانه بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر حذف شود به تعاون آنلاین افزود: قانون هدفمندی یارانه ها قرار بود باید تا پایان دولت دهم به سرانجام می رسید اما از سال ۹۲ تاکنون با شعارهای پوپولیستی نگذاشتیم قانون کشور به اجرا در بیاید. مجلس احتمالا در این زمینه نتیجه گیری خواهد کرد که یارانه افراد غیر نیازمند حذف شود و تنها افرادی که نیاز به یارانه نقدی دارند دریافت کنند.

n82726000-71982547

جعفر زاده ایمن آبادی تاکید کرد: طبق قانون باید تا پایان سال ۹۱ همه اقلامی که دولت به آن یارانه پرداخت می کرد آزادسازی می شد اما هر سال با بیان اینکه به مردم فشار زیادی وارد می شود مانع از اجرای قانون شدیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودجه پیشنهادی دولت را شجاعانه خواند و گفت: قیمت همه اقلام یارانه ای از جمله حامل های انرژی گران می شود اما نمایندگان مجلس هم در این ارتباط مردم را در نظر دارند و نمی گذارند با افزایش بی رویه قدرت خرید خانوارها کاسته شود.

 

 

 

درج دیدگاه