جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام در طرح فراگیر اشتغال چیست؟

طرح اشتغال فراگیر راه را برای افراد جویای کار فراهم می‌کند. به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی با اعلام این مطلب در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری خرم بید افزود: افراد جویای کار می‌توانند بادر دست داشتن خلاصه طرح اشتغال و ثبت نام در سامانه کارا اعتبار دریافت […]

طرح اشتغال فراگیر راه را برای افراد جویای کار فراهم می‌کند.

به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی با اعلام این مطلب در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری خرم بید افزود: افراد جویای کار می‌توانند بادر دست داشتن خلاصه طرح اشتغال و ثبت نام در سامانه کارا اعتبار دریافت نمایند .

رشیدی با بیان اینکه تسهیلات موجود برای عموم در نظر گرفته شده است، افزود: به جز برخی مشاغل که در دایره این قانون نمی گنجد ولی عموم مشاغل در صورتی که چهارچوب های طرح را رعایت کنند مشمول این طرح می شوند.

وی در خصوص وضعیت موجود اشتغال شهرستان اظهار کرد: این شهرستان دارای پتانسیل های بسیاری در زمینه ایجاد اشتغال می باشد و با برنامه ریزی در زمینه طرح های اشتغالزایی می توانیم تعداد بیکاران را در شهرستان به حداقل برسانیم .

وی به ارائه برنامه های اجرایی در شهرستان( از جمله : حفظ و تلاش جهت توسعه فرصت های شغلی ،سازماندهی اشتغال اتباع بیگانه ،طرح کارورزی ،مشاغل خانگی وطرح اشتغال فراگیر و……) پرداخت و اضافه کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری نقش مؤثری در تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی دولت دارد و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری به شمار رفته که این امر با دلسوزی، برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها و تلاش شبانه‌روزی محقق خواهد شد.

رشیدی در ادامه دستور کار اشتغال فراگیر را مطرح و در خصوص چگونگی احصاء و لزوم آن مطالبی را ارائه کرد و متذکر شد: طرح اشتغال فراگیر راه را برای افراد جویای کار فراهم می‌کند، به طوری که افراد جویای کار می‌توانند بادر دست داشتن خلاصه طرح اشتغال و ثبت نام در سامانه کارا اعتبار دریافت نمایند  .

وی با بیان اینکه تسهیلات موجود برای عموم در نظر گرفته شده است، افزود: به جز برخی مشاغل که در دایره این قانون نمی گنجد ولی عموم مشاغل در صورتی که چهارچوب های طرح را رعایت کنند مشمول این طرح می شوند.

در ادامه کریمی فرماندار شهرستان خرم بیداظهار داشت : مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران جامعه کسب و کار در شهرستان خرم بید باید با تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کرده تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای متقاضیان، نرخ بیکاری در این شهرستان را کاهش دهند.

درج دیدگاه