جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شرکت‌های دریافت‌کننده یک میلیارد یورو ارز دولتی متعلق به وزارت تعاون نیستند

وزارتخانه های بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مسئول رسیدگی به موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید هیچ کدام از شرکت‌های دریافت‌کننده یک میلیارد یورو ارز دولتی متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در گفت‌ وگویی درباره نامه رییس جمهوری به ۴ وزیر برای پیگیری یک میلیارد یورو ارز دولتی که برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده بود، افزود: این نامه خطاب به سه وزیر حوزه تولید یعنی وزیران بهداشت و درمان، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی نوشته شد و هیچ یک از شرکت‌های شستا در لیست شرکت‌های دریافت کننده این ارز دولتی نیستند.

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فعلا به صلاح کشور نیست

این عضو کابینه دوازدهم اظهار داشت: در لیست شرکت‌های دریافت کننده یک میلیارد یورو ارز دولتی، هیچ یک از شرکت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور ندارند.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه آیا صحبت شما به این معنا است که هیچ مسئولیتی درباره ارز دولتی متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، اضافه کرد: همه مسئول هستند، هر جایی که ارز دولتی گرفته می‌شود کالا باید وارد کشور شود و اگر کالایی با این ارز وارد نشد مسئولان با فرد خطاکار برخورد کنند، این گونه عکس العمل ها وظیفه همه ما است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در لیستی که بانک مرکزی اعلام کرده است، اسمی از شرکت های مربوط به صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

درج دیدگاه