پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

شرکت تعاونی توسعه و عمران دشتی بوشهر راه اندازی شد

تعاون آنلاین – رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی استان بوشهر گفت: برای جلب مشارکت مردم در توسعه وعمران شرکت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان راه اندازی شد.

یدالله مشتاقی روز سه شنبه افزود: تشکیل و راه اندازی شرکتهای تعاونی توسعه و عمران شهرستانی از جمله مصوبات مجلس شورای اسلامی است.
وی اضافه کرد: به موجب قانون تاسیس شرکت های تعاونی و عمران شهرستان دشتی با عضویت نیم درصد جمعیت شهرستان تشکیل و انتخابات هیات مدیره برگزار شده است.
مشتاقی بیان کرد: از مهمترین اهداف این شرکتها استفاده از ظرفیت آنها برای واگذاری پروژه های عمرانی، طرح های تولیدی، توزیعی و خدماتی در شهرستان است.
وی ادامه داد: یکی از ویژگیهای اصلی این شرکت تعاونی رانت زا نبودن آن است و قانون به دولت این اختیار را داده است که هر گونه خصوصی سازی از طریق واگذاری به این شرکتها صورت گیرد و پروژه های عمرانی و توسعه ای در شهرستان یکی از رویکردهای مهم این تعاونی خواهد بود.
مشتاقی گفت: با ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران دشتی می‌توانیم گامی مهم برای اشتغال زایی و تولید در شهرستان برداریم.
به گزارش ایرنا، مشتاقی اضافه کرد: براساس رای گیری مجمع عمومی شرکت تعاونی توسعه وعمران دشتی شامل اسدالله تاج الدین٬ حسن غریبی٬ عبدالله تاج الدین٬ خلیل غلامی و عبدالمهدی تاج الدین به عنوان اعضای هیات مدیره و حسین باغبانی به عنوان بازرس این شرکت انتخاب شدند.
شهرستان دشتی با ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.

درج دیدگاه