جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

شرکت تعاونی سوپرمارکت‌داران در کرج راه‌اندازی می‌شود

تعاون آنلاین – رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران مرکز استان البرز از پیگیری افتتاح شرکت تعاونی سوپرمارکت‌داران در سال جدید در کرج خبر داد.

جمشید حامدی با اشاره به اینکه نسبت به شهر کرج و مردم آن تعصب خاصی داریم‌ و باید هرکاری که از دستمان برمی‌آید برای این مردم انجام دهیم، اظهار داشت: شهروندان ما واقعا در زحمت هستند و کرج جزو آن شهرهایی است که از نظر امکانات لازم بسیار مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه کرج یک جایگاه والایی است، افزود: از سال ۷۴ تاکنون اتحادیه سوپرمارکت‌داران در حال فعالیت است که قبل از انقلاب هم چنین اتحادیه‌ای وجود داشت اما به دلیل یکسری مشکلات این اتحادیه با اتحادیه خواروبار فروشان ادغام شد و در سال ۷۴ اتحادیه سوپرمارکت‌داران با پیشنهاد اعضا از اتحادیه خواروبار فروشان جدا شد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران مرکز استان البرز با اشاره به اینکه تا آنجایی که توانستیم کارهای لازمه را در این اتحادیه انجام داده‌ایم، گفت: یکسری طبقه‌بندی‌هایی برای رسته‌ها در این اتحادیه انجام شده که سبب یک الگوی بسیار خوب برای استان تهران و اتحادیه آن شده است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: الگوی طبقه‌بندی رسته‌ها در اتحادیه سوپرمارکت داران سبب جلوگیری از تداخل بین اتحادیه سوپرمارکت‌داران و خواروبار فروشان شد.

حامدی با بیان اینکه در مغازه‌های سوپرمارکت با متراژ‌های مختلف اقلام با توجه به طبقه‌بندی‌ها کم و زیاد می‌شود، بیان کرد: در سال جدید شرکت تعاونی سوپرمارکت‌داران در کرج افتتاح می‌شود.

درج دیدگاه