پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

شریعتمداری در جمع نمایندگان 187 کشور دنیا:

تحریم‌های یکجانبه آمریکا اقتصاد ایران را هدف گرفته است

شریعتمداری سازمان بین‌المللی کار آسیا اقیانوسیه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صد و هشتمین نشست وزرای کار در ژنو گفت: تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا زندگی کارگران و کارفرمایان را هدف قرار داده است. به گزارش تعاون آنلاین، محمد شریعتمداری که در این نشست به عنوان رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد، در این نشست خطاب به […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صد و هشتمین نشست وزرای کار در ژنو گفت: تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا زندگی کارگران و کارفرمایان را هدف قرار داده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد شریعتمداری که در این نشست به عنوان رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد، در این نشست خطاب به رئیس جلسه گفت: آقای رئیس صدمین سال تشکیل سازمان جهانی کار(ILO) و برگزاری صد و هشتمین کنفرانس بین‌المللی کار را تبریک می‌گویم.

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه: تعاونی‌ها ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک می‌کنند

شریعتمداری خطاب به نمایندگان محترم کشورها، گفت: در حالی که ما اینجا (در ژنو) گرد هم آمده‌ایم تا در مورد جهان کار برای کارگران با یکدیگر هم‌اندیشی و گفت‌وگو کنیم متأسفانه تحریم‌های یک‌جانبه و غیرقانونی بدون هیچ توجیهی بر اقتصاد کشور من (جمهوری اسلامی ایران) تحمیل شده است.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تحریم‌هایی که مردم عادی به خصوص کارگران و معیشت آنها و فعالیت اقتصادی کارفرمایان را هدف قرار داده است، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران با انرژی و توان مضاعف با کمک همه شرکای اجتماعی خود بر همه این بداخلاقی‌ها غلبه خواهد کرد.

رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین‌المللی کار در پایان آرزو کرد: با تشریک مساعی همه کشورها شاهد جهانی عاری از هر گونه خشونت و زورگویی باشیم، جهانی با آینده‌ روشن و کاری شایسته‌تر برای همه مردمان آرزو می‌کنیم.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در صدمین سالگرد تشکیل سازمان بین‌المللی کار و صد و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وزرای کار عضو این سازمان در ژنو سوئیس در بین نمایندگان ۱۸۷ کشور سخنرانی کرد.

 

درج دیدگاه