جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

شریعتمداری: مردم بخواهند ما کنار می‌رویم/ آینده روشنی در انتظار ایران است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن تلاش می کند جوانان این مرز و بوم را ناامید کند و آینده کشور را مبهم جلوه دهد در حالی که افق آینده ایران روشن است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن تلاش می کند جوانان این مرز و بوم را ناامید کند و آینده کشور را مبهم جلوه دهد در حالی که افق آینده ایران روشن است.
به گزارش تعاون آنلاین، «محمد شریعتمداری» روز دوشنبه در بازدید از خط تولید شرکت محور سازان خودرو، افزود: ما با هیچ کشوری جنگ نداریم و به دنبال کشور گشایی نیستیم، اما در دفاع از مرز و بوم خود کوتاه نمی‌آییم.

وی ادامه داد: انتخاب رئیس‌جمهوری، سندی بر آزادی ملت ایران و اراده آن در تعیین سرنوشت خود است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ملت ایران همواره همراه نظام و انقلاب است،اگر مرم بخواهند ما کنار می‌رویم و در آن صورت نیز باز همراه مردم هستیم.

وی اظهار داشت: ما ثابت کردیم اهل مذاکره هستیم اما اگر نخواستند، ایران مسیر خود را گم نمی کند.

عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: جامعه کارگری در دوران انقلاب و جنگ همیشه در صحنه بود و پس از آن نیز با راه اندازی مجدد کارخانه ها و تولید کالاهایی با کیفیت تر از مشابه خارجی در پیشرفت کشور نقش موثری داشت.

در این مراسم «علی حسین رعیتی فر» رییس بسیج کارگری گفت: در دوران جنگ ١۴ هزار شهید کارگر داشتیم.

وی افزود: امروز در حوزه اقتصاد و صنعت ظرفیت‌های مردمی می تواند به دولت کمک ‌کند و بسیج نیز آماده است در این مسیر گام بردارد.

رعیتی فر اظهار داشت: براین اساس «طرح حاتم» که طرحی برای حمایت از تولید ملی است توسط بسیج کارگری آماده شده است.

به گفته وی این طرح در تولید، توزیع و مصرف کالاهای داخلی به کمک مردم می آید و آنها را با محصولات داخلی آشنا می کند.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (دوشنبه) از خط تولید محور سازان خودرو متعلق به ایران خودرو بازدید کرد. در حاشیه این مراسم از خانواده شهیدان کارگر «تقی نژاد» و «علیزاده» و همچنین چهار کارگر نمونه و دو کارفرمای برتر تقدیر شد.

همچنین در ادامه این بازدید از «طرح حمایت» رونمایی شد.