پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

شهرستان قرچک با ۱۸ طرح اشتغالزا حدود هزار نفر را شاغل کرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک از ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر با اعتباری بالغ‌ بر ۲۶ میلیارد تومان در سامانه کارا خبر داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک از ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر با اعتباری بالغ‌ بر ۲۶ میلیارد تومان در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، مرتضی سلطان محمدی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای بانک‌های شهرستان قرچک  ثبت‌نام ۱۸ طرح با اشتغال‌زایی ۹۰۰ نفر با اعتباری بالغ‌ بر ۲۶ میلیارد تومان در سامانه کارا اظهار داشت: علاوه بر این ۳۷۰ طرح مشاغل خانگی با میانگین اشتغال یک نفر و با اعتباری بالغ‌ بر ۴ میلیارد تومان نیز در سامانه رصد این شهرستان ثبت‌نام شده است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه اصلی‌ترین مطالبه جوانان به ویژه در شهرستان قرچک ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع بیکاری از منطقه است تصریح کرد: همه اعضای کارگروه با همت و تلاش جهادی باید وارد میدان شوند و کمک کنند که زمینه لازم برای ایجاد اشتغال جوانان در جامعه فراهم شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک افزود: بی‌توجهی به قابلیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در کشور یکی از معضلات حوزه جوانان است که می‌توان با ایجاد بستر مناسب برای طرح قابلیت‌های آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و هنری  باشد، چرا که این جوانان بارها نشان دادند که در صورت ایجاد بستری مناسب برای آنان می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند.

سلطان محمدی بیان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی موظف‌اند برای تحقق این هدف در شهرستان قرچک تلاش کنند و مشکلات جوانان و نیروهای نخبه کاری را در امر اشتغال برطرف کنند.

درج دیدگاه