پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

طرح های اشتغالزا در راه دریافت تسهیلات

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد به روستائیان از اواخر سال گذشته از طریق سامانه ‘کارا’ آغازشده و تاکنون هم ادامه دارد.

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: درمجموع بیش از ۱۳ هزار طرح در استان زنجان در سامانه ‘ کارا’ ثبت‌شده که ۶۱۰ طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی شامگاه دوشنبه در جمع تعاونی‌های های روستایی استان، به تسهیلات اشتغال روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سهم استان زنجان از تسهیلات اشتغال روستایی ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال است که در مرحله نخست اجرای طرح، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد به روستائیان از اواخر سال گذشته از طریق سامانه ‘کارا’ آغازشده و تاکنون هم ادامه دارد.

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: درمجموع بیش از ۱۳ هزار طرح در استان زنجان در سامانه ‘ کارا’ ثبت‌شده که این میزان ۶ درصد کل ثبت‌نام کشور است.

یوسفی تأکید کرد: از این تعداد ثبت‌نام‌شده تاکنون ۶۱۰ طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی افزود: تزریق این اعتبارات به رونق اقتصادی و اشتغال روستاها کمک کرده و انگیزه ماندگاری روستائیان را تقویت می‌کند و خوشبختانه تاکنون ثبت‌نام در سامانه کارا در استان زنجان بسیار مطلوب بوده و استقبال روستاییان بسیار خوب است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: در این طرح متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است و پس از نام نویسی دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست‌ها را بررسی و به بانک‌های عامل  بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی وامید، بانک کشاورزی و پست بانک‌ها ارجاع می‌دهند.

درج دیدگاه