شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

دولت در عرضه کالا از تعاونی ها حمایت کند

عضو فراکسیون تعاون مجلس دهم گفته‌‌است که در مراحل و اقدامات اولیه به تعاونی‌ها کمک می شود اما ضعف کار در اینجاست که در عرضه کالاهای تولیدی آن‌ها حمایت چندانی صورت نمی‌گیرد. ذبیح الله نیکفر با بیان اینکه بخش تعاون و تعاون‌گران به کمک دولت می‌توانند فعالیت‌هاشان را تمام و کمال انجام دهند گفت که […]

عضو فراکسیون تعاون مجلس دهم گفته‌‌است که در مراحل و اقدامات اولیه به تعاونی‌ها کمک می شود اما ضعف کار در اینجاست که در عرضه کالاهای تولیدی آن‌ها حمایت چندانی صورت نمی‌گیرد.
ذبیح الله نیکفر با بیان اینکه بخش تعاون و تعاون‌گران به کمک دولت می‌توانند فعالیت‌هاشان را تمام و کمال انجام دهند گفت که در مرحله عرضه، باید دولت و مجلس به عرضه کالاهایی که توسط تعاونی‌ها تولید می‌شود کمک کنند.
به گفته نیکفر با حمایت دولت، تعاونی‌ها می‌توانند به کار و فعالیت‌شان ادامه دهند و یک اشتغال پایدار و درازمدت در کشور به وجود می‌آید.
او افزود: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است همه ما در بخش تعاون باید دست به دست هم دهیم تا اهدافی را که رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته‌اند محقق کنیم.
این نماینده مردم لاهیجان در پایان عنوان کرد: قسمت اعظم تحقق شعارهای سال اقتصاد مقاومتی بر عهده تعاون و تعاون‌گران است و این اهداف نیز در سایه تعامل فراکسیون تعاون و کمیسیون اقتصادی مجلس محقق خواهد شد.

درج دیدگاه