شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی شد

به گزارش تعاون آنلاین، در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،«علی اوسط هاشمی» به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب شد. به گزارش تعاون آنلاین، در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، «علی اوسط هاشمی»، استاندار سابق سیستان و بلوچستان، به سمت رئیس هیات […]

به گزارش تعاون آنلاین، در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،«علی اوسط هاشمی» به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب شد.

به گزارش تعاون آنلاین، در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، «علی اوسط هاشمی»، استاندار سابق سیستان و بلوچستان، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: به استناد صورتجلسه مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۱ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و در اجرای ماده (۲۹) اساسنامه به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با سایر اعضاء محترم هیات مدیره در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

پیش از این حسین صفایی به عنوان مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی فعالیت می کرد.

درج دیدگاه