پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

تعاونی ایتالیایی تجربه خرید کردن را متحول می سازد

فروشگاهی برای آینده

تعاون آنلاین – بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایتالیا به نام “کوپ ایتالیا” از فروشگاه جدید خود به نام ” فروشگاهی برای آینده” رونمایی کرد.

در بزرگترین و مهمتین فروشگاه این تعاونی که در محوطه دانشگاه “بیسوکا” در شهر میلان قرار دارد، نمایشگرهای بزرگ تعاملی قرار گرفته است. این نمایشگرها اطلاعات به روز محصولات هر قفسه را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

“کوپ ایتالیا” طراحی قفسه های فروشگاه را به صورتی تغییر داده است که دنیای واقعی و مجازی در هم ادغام شده و حس خرید در هوای آزاد را به مشتری القا می کند.

به گزارش تعاون آنلاین و به نقل از سایت خبری thenews.coop ،”آلبرتو پوزی” مدیر موسسه “اکسنتور” که در این پروژه با تعاونی “کوپ ایتالیا” همکاری می کند، می گوید: ما با طرح ” فروشگاهی برای آینده” نشان دادیم که تکنولوژی چگونه می تواند به کمک دنیای مجازی بیاید و خرید مایحتاج روزانه را به یک تجربه جذاب و همه جانبه بدل کند.

در هر قفسه چند دستگاه کینِکت (سنسور حساس به حرکات بدن انسان)  تعبیه شده که حرکات مشتری ها را ردیابی می کند و با اشاره هر مشتری به محصولی خاص، مشخصاتی مانند کشور سازنده، جدول ارزش غذایی، موارد حساسیت زا، دستورالعمل دفع زباله و هرگونه اطلاعات مهم دیگر درباره آن محصول روی نمایشگر نمایش داده می شود.

مشتریان همچنین می توانند در طول خرید از نمایشگرهایی که در دسترس آنها قرار دارد برای جستجو در مورد نام تجاری محصول، دستور پخت غذا، لیست محصولات پرفروش و دیگر امکانات آن استفاده کنند.

“کوپ ایتالیا” برای اولین بار در نمایشگاه سال ۲۰۱۵ “میلان اکسپو” از این تکنولوژی رونمایی کرد. “مارکو پدرونی” مدیر عامل این تعاونی می گوید: پس از نمایشگاه با بازخوردهای بسیار خوبی که گرفتیم عزم خود را جزم کردیم که این تکنولوژی را در فروشگاه هایمان پیاده کنیم و پس از یک سال تلاش بی وقفه موفق به راه اندازی اولین فروشگاه آینده شدیم.

supermarket of the future

درج دیدگاه