پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

مازندران، اردبیل و مرکزی استان‌های برتر تعاونی در ارزیابی فضای عمومی

گزارش ارسالی از سوی دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاکی از آن است که استان‌های مازندران، اردبیل و مرکزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی فضای عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور کسب نموده‌اند که این گزارش به استحضار جناب آقای دکتر ربیعی مقام عالی وزارت خواهد رسید.

مدیرکل تعاون مازندران از کسب رتبه نخست این اداره کل در ارزیابی فضای عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور توسط وزارت متبوع خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، گزارش ارسالی از سوی دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاکی از آن است که استان‌های مازندران، اردبیل و مرکزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی فضای عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور کسب نموده‌اند که این گزارش به استحضار جناب آقای دکتر ربیعی مقام عالی وزارت خواهد رسید.

کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی سالیانه‌ای که دفتر مدیریت عملکرد و اداره کل امور استان‌های وزارت متبوع از فضای عمومی ادارات کل مجموعه این وزارتخانه انجام می‌دهد، این اداره کل توانست باهمت همه همکاران رتبه نخست را در سطح کشور به دست آورد.

اصغری تصریح کرد: این اداره کل در شاخص‌های تخصصی مانند حوزه روابط کار، کارآفرینی و اشتغال، تعاون، اجتماعی و غیره نیز در دو سال اخیر امتیاز عالی را اخذ نمودند که این مهم نشان از عملکرد بسیار عالی معاونین و کارکنان اداره کل در حوزه‌های ستادی و شهرستان‌ها دارد.

وی با اشاره به شاخص‌ها و محورهای این ارزیابی افزود: رعایت شایسته‌سالاری در انتصابات، وضعیت مدیریت و ارزیابی از شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اجرای قوانین و مقررات سلامت اداری و رفع گلوگاه‌های فساد خیز، تعامل و تکریم کارکنان، عملکرد ادارات کل در شورای هماهنگی و شوراها و کمیته‌های تخصصی استان و استانداری و کیفیت عملکرد آن‌ها، رضایت‌مندی مردم و ارزیابی سازمان‌های نظارتی از ادارات کل استان از محورهای اصلی این بازرسی‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: کار در این اداره کل وادارات تابعه آن به دلیل تخصصی بودن بسیار دشوار است و همکاران خدوم و زحمتکش ما با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و شرکای اجتماعی اداره کل تلاش می‌کنند.

درج دیدگاه