پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

متقاضیان تسهیلات اشتغال در استان مرکزی بخوانند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال منابع مالی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به این استان ابلاغ شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال منابع مالی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به این استان ابلاغ شد.

۱۸۳۲ شغل برای زنان استان مرکزی ایجاد شد

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ،محمدتقی آبایی توضیح داد: این تسهیلات برای پرداخت به  مدد جویان متقاضی در نهادهای حمایتی استان مرکزی صرف می شود.

وی یادآور شد: هدف از پرداخت این تسهیلات  کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و رهایی این قشر از مشکلات اقتصادی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: این تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال اختصاص یافته که محوریت آن بر توانمند سازی دهک های آسیب پذیر است.

آبایی گفت:میزان منابع مالی تخصیص شده به عنوان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال استان نسبت به سال گذشته  سه برابر افزایش دارد.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات اعطایی در این سرفصل امسال از ۲۰۰ به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یادآور شد:  متقاضیان مشمول می توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و  بهزیستی از مزایای این تسهیلات بهرمند شوند.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

درج دیدگاه