جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

متقاضیان تسهیلات در استان زنجان بخوانند

پرداخت تسهیلات در روستاها از هفته آینده به متقاضیان آغاز می‌شود و با پرداخت این تسهیلات، شاهد ایجاد اشتغال از نوع پایدار که از نیازهای اساسی مناطق روستایی است خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات در روستاها از هفته آینده به متقاضیان آغاز می‌شود و با پرداخت این تسهیلات، شاهد ایجاد اشتغال از نوع پایدار که از نیازهای اساسی مناطق روستایی است خواهیم بود.

به گزارش تعاون آنلاین محمدرضا یوسفی به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  اشاره کرد و گفت: سهم استان زنجان از مجموع تسهیلات کشوری  ۱۰۰ میلیارد تومان است و نرخ این تسهیلات درروستاها ۶ درصد و در شهرهای کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ درصد بوده است.

محمد رضا یوسفی افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است و تاکنون ۱۱ هزار نفر ثبت‌نام کردند و پرونده  ۸ هزار و ۵۵۵ طرح روستایی مورد بازرسی قرارگرفته است.

مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از نام نویسی دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست‌ها را بررسی و به بانک‌های عامل  بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی وامید، بانک کشاورزی و پست بانک‌ها ارجاع می‌دهند و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و پایداری مشاغل از اهداف این طرح است.

یوسفی اضافه کرد: تزریق این اعتبارات در روستاها به رونق اقتصادی کمک می کند و مانع مهاجرت روستاییان به شهرها می‌شود.

وی گفت: پرداخت تسهیلات از هفته آینده به متقاضیان پرداخت می‌شود و با پرداخت این تسهیلات، شاهد ایجاد اشتغال از نوع پایدار که از نیازهای اساسی مناطق روستایی است خواهیم بود.

مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون استقبال روستاییان استان زنجان از ثبت‌نام در سامانه بسیار خوب بوده است.

درج دیدگاه