پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

محمدعلی سهمانی مدیرعامل جدید بانک رفاه شد

محمدعلی سهمانی مدیرعامل پیشین بانک توسعه تعاون به جای علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه شد. به گزارش تعاون آنلاین٬ پیش از این خبرگزاری ایسنا خبر داده بود که در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه […]

محمدعلی سهمانی مدیرعامل پیشین بانک توسعه تعاون به جای علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه شد.
به گزارش تعاون آنلاین٬ پیش از این خبرگزاری ایسنا خبر داده بود که در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه بازگشت.
همچنین برخی دیگر از خبرگزاری‌ها مانند خبرگزاری فارس از برکناری صدقی و نه استعفای او خبر داده‌اند.
از سوی دیگر انتشار فیش‌‌های حقوقی چند ده میلیونی چند تن از معاونان بیمه مرکزی در فضای مجازی در کمتر از دو ماه گذشته سر و صداهای و اعتراضات زیادی در میان مسئولان و مردم راه انداخته‌است و مقام معظم رهبری هم خواستار رسیدگی به این مسئله شده‌ بودند.
به دنبال آن در روزهای اخیر موضوع فیش حقوقی مدیرعامل بانک رفاه با رقمی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان موجی از مخالفت‌ها را به دنبال داشته‌ و در نهایت به عزل یا استعفای او منجر شده‌است.
سهمانی مدیرعامل کنونی بانک رفاه پیش از این عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون بوده‌است و سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک مسکن به مدت هشت سال را دارد.
او که دکترای حسابداری دارد این پیشینه‌های کاری را نیز در کارنامه خود دارد: مدیرگروه حسابداری مؤسسه آموزش عالی کار٬ حسابرس و بازرس قانونی مؤسسه آموزش عالی کار٬ مدیر سرمایه‌گذاری معاملات سهام و امور مجامع شرکت سرمایه گذاری غدیر و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر.
تعاون آنلاین از روابط عمومی بانک توسعه تعاون٬ درباره این جابه‌جایی و جایگزین احتمالی سهمانی در بانک توسعه تعاون پرسش‌هایی کرده اما روابط عمومی این بانک٬ جزئیات بیشتر را به فردا موکول کرده‌است.

درج دیدگاه