شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

محکومیت دبیر اتاق تعاون خوزستان به تحصیل مال نامشروع

دبیر اتاق تعاون استان خوزستان به اتهام تحصیل مال نامشروع محکوم شد . به گزارش تعاون آنلاین، م – ر دبیر اتاق تعاون استان خوزستان ، در پی شکایت شرکت تعاونی بعثت نور امجدیه به اتهام دریافت یازده میلیون تومان به دادگاه احضار شد. اتاق تعاون نهادی خصوصی است که وظیفه حکمیت بین شرکت ها و […]

دبیر اتاق تعاون استان خوزستان به اتهام تحصیل مال نامشروع محکوم شد .

به گزارش تعاون آنلاین، م – ر دبیر اتاق تعاون استان خوزستان ، در پی شکایت شرکت تعاونی بعثت نور امجدیه به اتهام دریافت یازده میلیون تومان به دادگاه احضار شد. اتاق تعاون نهادی خصوصی است که وظیفه حکمیت بین شرکت ها و اعضا در صورت بروز اختلاف را داراست .

براساس این گزارش وکلای متهم بیان داشته اند به موجب صورتجلسه‌ای، خواهان خود به منظور تسریع در امر داوری داوطلبانه هزینه کارشناسی را پرداخت ننموده که صورت جلسه موصوف را ارائه ننموده اند و ادعای آنان بلادلیل می باشد . بر این اساس دادگاه با توجه به شکایت شاکی ، واریز وجه به حساب اتاق تعاون و اقرار متهم به دریافت وجوه واریزی فلذا بزه منتسبه به نامبرده را محرز و مسلم دانسته به استناد ماده ۲ قانون تشدید مجازات مرتکیبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به محکومیت متهم به رد مبلغ یازده میلیون تومان به شاکی و یک سال حبس صادر و اعلام می نماید .

این رای قابل ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر در دادگاه های محترم تجدید نظر استان خوزستان است.

این رای در مرحله بدوی بوده است

درج دیدگاه