پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

رئیس اتاق تعاون استان البرز:

مدیران اجرایی در استان البرز همکاری بیشتری با بخش تعاون داشته باشند

البرز

رئیس اتاق تعاون استان البرز با بیان اینکه اوضاع سازمان‌ها به گونه‌ای است که کمتر به ریز برنامه می‌پردازند گفت: از مدیران اجرایی می‌خواهیم که با بخش تعاون همکاری بیشتری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، محمدعلی مختاری در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز که صبح امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد اظهار داشت: با نگاه بخشی‌نگری امکان تحقق برنامه‌ها وجود ندارد و همه بخشها باید در این زمینه کمک کنند.

رئیس اتاق تعاون استان البرز با بیان اینکه آنچه امروز همه را به خود درگیر کرده، مشکل بیکاری و اشتغال است ادامه داد: در وهله دوم مشکل سرمایه‌گذاری وجود دارد اما اگر همه دستگاه‌ها در راستای برنامه ششم که سالها برای آن زحمت کشیده شده حرکت کنند، اثرات خوبی دارد.

مختاری با بیان اینکه اوضاع سازمان‌های ما به گونه‌ای است که کمتر به ریز برنامه می‌پردازند، اضافه کرد: از مدیران اجرایی می‌خواهیم که با بخش تعاون همکاری بیشتری کنند.

به گزارش تسنیم،‌ وی با اشاره به اینکه بخش تعاون می‌تواند اثرات مطلوب و سازنده‌ای در اقتصاد مقاومتی داشته باشد، عنوان کرد: اگر بخش تعاون، تعاون‌گر و تولیدکننده مشکل و معضلی داشته باشند باید با نگاه مردمی به آن پرداخته شود شود زیرا تعاون از عموم مردم تشکیل شده و انتفاعی نیست.

این مسئول با بیان اینکه بخش تعاون می‌تواند سرمایه‌های کوچک مردم را جمع کند، افزود: این در حالی است که نمی‌توان راحت سرمایه خارجی را جذب کرد و عملکرد تعاون تاثیرات خوبی دارد.

درج دیدگاه