چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: در سال گذشته هفت هزار ۶۳ نفر در استان با معرفی کاریابی ها به بنگاه ها و واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی صاحب شغل شدند.

به گزارش روابط عمومی ، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: تعهد بکار گماری نیروهای جویای کار توسط کاریابی های استان در سال گذشته  هشت هزار ۵۰۰ نفر بود که به این ترتیب شاهد تحقق ۹۰ درصدی  این رقم بودیم. وی با بیان اینکه ۱۲ کاریابی در استان قزوین به فعالیت […]

به گزارش روابط عمومی ، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: تعهد بکار گماری نیروهای جویای کار توسط کاریابی های استان در سال گذشته  هشت هزار ۵۰۰ نفر بود که به این ترتیب شاهد تحقق ۹۰ درصدی  این رقم بودیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ کاریابی در استان قزوین به فعالیت مشغول هستند، یادآور شد: از این تعداد چهار کاریابی در قزوین، سه کاریابی در البرز، دو کاریابی در آبیک و تاکستان و یک کاریابی در بوئین زهرا به فعالیت می پردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین در ادامه از انجام ۴۸ فقره بازرسی از کاریابی ها در سال گذشته خبر داد و گفت: این بازرسی ها به منظور نظارت بر فعالیت کاریابی ها و بررسی فرایند ثبت و ارسال اطلاعات مربوط به نیروهای به کار گمارده صورت گرفت.

ایشان  از انجام ۷۹۲۲ فقره بازرسی از واحدها و کارگاه های تولیدی در سال قبل خبر داد و افزود: این بازرسی ها به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته ، یازده هزار  و۴۴۳ نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی و بهداشت کار در استان ارائه شد که محصول آن کاهش حوادث و تلفات ناشی از کار بود.

درج دیدگاه