پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت روز مادر و تجلیل از مقام زن در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، مراسم بزرگداشت روز مادر و تجلیل از مقام زن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، معاونین و کارمندان […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، مراسم بزرگداشت روز مادر و تجلیل از مقام زن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، معاونین و کارمندان زن این اداره کل در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان مادری مهربان و همسری فداکار اسوه نمونه و افتخار زنان و تمام بشریت است .
جهاندیده افزود: اهمیت و جایگاه والای زن در خانواده و جامعه همواره مورد تأکید اسلام بوده و نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف علاوه بر نقش مادری و همسری تأثیرگذار و قابل‌تقدیر بوده است.
وی ادامه داد: بانوان می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”  داشته باشند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های بانوان شاغل در این اداره کل، گفت: در سال گذشته شاهد موفقیت‌های خوبی در مجموعه بودیم که این موفقیت مرهون تلاش‌های ارزنده بانوان همکار است و انتظار داریم این تلاش  و کوشش در سال جاری تسری پیدا کند.
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از سوی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از بانوان همکار در این اداره کل تقدیر و تجلیل شد .

 

درج دیدگاه