چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

مردمی کردن اقتصاد از ارکان اقتصاد مقاومتی است

یکی از مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و تعاونی ها نبود مشوق ها و تسهیلات بانکی مورد نیاز است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشستی که با حضور نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با معاونان و […]

یکی از مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و تعاونی ها نبود مشوق ها و تسهیلات بانکی مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشستی که با حضور نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با معاونان و کارشناسان این اداره برگزار شد، افزود: خوشبختانه با همت همکاران علیرغم محدودیت ها عملکرد مثبت و قابل قبولی در تحقق عملکرد در استان و در کشورداشتیم . مهندس جزایری اضافه کرد: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد است که با ایجاد تعاونی های جدید و اشتغال پایدار به رفاه مورد نظر جامعه برسیم و این مهم حمایت همه جانبه نمایندگان را می طلبد.

وی گفت: در سال جاری نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نهایت سعی و تلاش را در مجموعه اداره کل به عمل آوردیم تا بتوانیم نقش خود را در زمینه شکوفایی اقتصاد که ازدغدغه های ما و مسئولین می باشد، ایفا نماییم.

در ادامه نماینده مردم  لردگان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده توسط مدیرکل افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نقش مهمی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اعلام گردیده دارد.

دکتر خالدی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال استان که دغدغه اصلی مجمع نمایندگان و مسئولین استان است به همراهی و هماهنگی هرچه بیشتر مدیران استانی با مجمع نمایندگان تاکید نمود وگفت؛ مجمع نمایندگان استان در خصوص تسریع و رفع مشکلات پیش روی تولید و اشتغال استان اعلام آمادگی می نماید.و همچنان پیگیر و اجرایی برنامه های پیش رو در جهت ایجاد اشتغال را دارد

ایشان در ادامه به اهمیت تولید در ایجاد اشتغال پایدار را در استان ضروری و مهم دانست و گفت: باید از تولید کنندگان در استان حمایت جدی شود تا بتوانیم به مسئله ایجاد اشتغال پایدار و رفع معظل بیکاری در استان دست بیابیم.

درج دیدگاه