جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

مرزهای کردستان تا هفته آینده بازگشایی می شود

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای روحانی با توجه به اهمیت مرز های کشور به شدت با بسته شدن مرزها واکنش نشان داده و اظهار کردند تا هفته آینده باز شوند. به گزارش تعاون آنلاین، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه گفت: […]

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای روحانی با توجه به اهمیت مرز های کشور به شدت با بسته شدن مرزها واکنش نشان داده و اظهار کردند تا هفته آینده باز شوند.

به گزارش تعاون آنلاین، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه گفت: با وجود اختلاف نظر هایی، شاهد حضور نمایندگان کردستان همراه دولت هستیم و همین بحث می تواند در آبادانی و رفاه کردستان موثر باشد.

وی در ادامه به توجه به نیاز نهاد سازی استان اشاره و اظهار کرد: باید راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته بندی توت فرنگی در کردستان رواج بیشتر پیدا کند تا در پیش بردن اقتصاد استان کمک بیشتری صورت گیرد؛ همچنین پوشاک نقش ویژه ای در اشتغال دارد، در این راستا توانسته ایم سرمایه گذار خارجی جذب کرده و در استان ایجاد شغل کنیم.

دکتر ربیعی گفت: اگر بخواهیم اشتغال استان را بهبود ببخشیم رسته های پرکشش اشتغال هدف اصلی خواهند بود.

سازگار نژاد مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: باتوجه به شناختی که از آقای مرادنیا داریم انتصاب وی به عنوان  استاندار کردستان فرصتی ارزشمند است و باید از این فرصت جهت پیش برد اقتصاد استان استفاده کرد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه گفت: همانطور که در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کردم  بعضی از وزرا با توجه به اینکه در دوره دوم وزارت هستند هنوز یک بار نیز به کردستان نیامده اند از همین جا نیز گلایه خود را نسبت به این دسته از وزرا اعلام می کنم.

درج دیدگاه