جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

رفع مشکلات اقتصادی با عبور از مسیر توسعه مشاغل خانگی

درباره طرح حمایت از توسعه مشاغل خانگیµAøåN¡

در شرایط اقتصادی فعلی نیازمند تغییر نگاه و تحول نگرش ها به مقوله ” کار ” هستیم و جوانان ما باید بدانند میهن اسلامی در حال حاضر نیازمند نوآوری ، ایده پردازی و خلاقیت است .

مدیراداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشهد گفت: تقویت و توسعه مشاغل خانگی می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن سروری صبح یکشنبه در بازدید از یکی از شرکت های تعاون فعال در مشهد اظهار کرد: اعتقاد داریم تقویت و توسعه مشاغل خانگی و ترویج فرهنگ کار جمعی در قالب شرکت های تعاونی می تواند بخش زیادی از مسائل اقتصاد کشور را برطرف کند وتوانمند سازی زنان و هدایت آنان به سمت مشاغل خانگی بدون شک به موازات کمک به معیشت خانواده موجب رونق اشتغال می شود بدون اینکه خدشه ای به بنیان خانواده وارد کند.

وی افزود:در شرایط اقتصادی فعلی نیازمند تغییر نگاه و تحول نگرش ها به مقوله ” کار ” هستیم و جوانان ما باید بدانند میهن اسلامی در حال حاضر نیازمند نوآوری ، ایده پردازی و خلاقیت است .

مدیرتعاون کار و رفاه اجتماعی مشهد ادامه داد:فرهنگ و مفهوم کار باید از حقوق بگیری و پشت میز نشینی به سمت و سوی کارآفرینی تغییر کند و صاحبان سبک و تفکر خلاق می توانند با تکیه بر دانش روز ، شناخت نیازهای بازار کار و توجه به هنجارها و آداب و سنن منطقه نقشی بزرگ در خلق فرصت های شغلی جدید و پایدار ایفا کنند .

سروری تاکید کرد: :قوانین حمایتی زیادی از جمله قانون بهبود فضای کسب و کار ، قانون ساماندهی مشاغل خانگی ، کسب مجوز پشتیبان مشاغل خانگی وجود دارد که می تواند بسترهای مناسبی را جهت فعالیت کارآفرینان خوش فکر و صاحب سبک فراهم آورد .

وی گفت: با تمام توان و ظرفیت مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد در خدمت کارآفرینان هستیم و آمادگی داریم به منظور کمک به آنان در راستای خلق فرصت های شغلی جدید مساعدت و همکاری کنیم .

درج دیدگاه