جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

مشاغل خانگی ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات گرفتند

فاضلی با اشاره به اینکه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی پرداخت شد، اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ پرونده برای توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی در این استان پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، حفیظ الله فاضلی با اشاره به اینکه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی پرداخت شد، اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ پرونده برای توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

وی عنوان کرد:  توسعه مشاغل خانگی یکی از مهمترین برنامه های اشتغالزا در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:  بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل ها برای ایجاد اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری ضروری است. بیشترین بیکاری در سطح استان چهارمحال و بختیاری متعلق به فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی در بخش خصوصی زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در این بخش است. ترویج فرهنگ کارآفرینی در این استان زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری است.

درج دیدگاه